Kitap Alışverişi #3

28 Mart 2014 Cuma

| | |



    Bana göre uzun bir süre boyunca kitap almadım ve artık dayanamayıp alışveriş yaptım. Aslında bu alışverişi bir kerede yapmadım. Köken'i ve Umutsuz'u yaklaşık 1.5 ay önce Migros'taki %20 indirimle almıştım ve ikisini de okuyup bitirdim en kısa zamanda yorumunu yazmayı düşünüyorum. Geri kalanları bir kaç hafta önce OkuOku'dan aldım ve onlarda çok kısa bir zamanda ayraçlarla birlikte gönderdiler çok teşekkürler! Şimdi bakalım neler almışım.

1)Safir Mavi-Kerstin Gier: Yakut Kırmızı'yı okuduktan sonra seriyi tamamlamama gibi bir şansım yoktu. En kısa zamanda okuyup Zümrüt Yeşil'i almak istiyorum.

2)Şahane Gelin-Fatih Murat Arsal: Zoraki Koca Serisi'nin ilk kitabı. Fatih Murat Arsal'ın kitaplarını çok merak ediyordum ve bu seriden başladım. Şahane Gelin'i bitirdim en kısa zamanda yorumunu yazmaya çalışacağım.

3)Yemin-Fatih Murat Arsal: Dayanamayıp 2. kitabıda sepete attım şuan Yemin'i okuyorum. Oldukça sürükleyici bir seri.


4)Zor Kadın-Fatih Murat Arsal: Almışken yeni çıkan kitabı da alayım dedim. :D


5)Aşk Gelince-Julianne MacLean: Amerikan Varisleri Serisi'nin 3. kitabı da çıktı ve ben deli gibi merak ediyorum. En kısa zamanda okumak istiyorum.


6)Köken-Jennifer L.Armentrout: Köken'i okumak için çıldırıyordum internetten yapacağım alışverişi bekleyemeyip Migros'tan aldım. Harikaydı tabii ki son kitabın hemen çıkmasını istiyorum.


7)Umutsuz-Colleen Hoover: Çıktığı günden beri merak ediyordum, Migros'ta görünce aldım. Olağanüstü bir kitaptı, merak etmekte haklıymışım.


8)Demir Kral-Julie Kagawa: Pegasus Yayınları'nın yeni çıkan kitaplarından Demir Kral'ın kapağına bayıldım. Konusu ilginç bir şeye benziyor.


9)Eğer Yaşarsam-Gayle Forman: Bu kitabı uzun zamandır almak istiyordum hakkında güzel yorumlar okudum, kapağı da harika.

 
      İşte böylece 9 kitap aldım. 3 Pegasus, 1 Epsilon, 1 Dex, 4 Ephesus Yayınları'ndan kitap almışım. Gözüm doydu mu? Hayır. Daha merak ettiğim yığınla kitap var ama önce elimdekilerin bir kısmını bitirmem lazım. Hepinize keyifli okumalaaaaar! :)

         

0 yorum:

Yorum Gönder