Okudum #27 Mekanik Melek

28 Mart 2014 Cuma

| | |



       Herkese uzuuuuuuuuuuuuuun bir aradan sonra merhaba! Bu uzun arada 6 kitap okudum ve 9 kitap satın aldım. Bunların postlarını yavaş yavaş yazacağım. Neden bu kadar zaman yazmadım bilmiyorum bir ara geri dönmeye çalıştım ama fotoğraf ekleyemediğim için vazgeçtim. Neyse geri döndüğüm için çok mutluyum. Hemen yoruma geçiyorum.

      Öncelikle bu kitabı bu kadar beklettiğim için kendime çok ama çok kızdım. Heyecan bir an dinmedi, elimden bırakamadım. Son zamanlarda okuduğum fantastik kitaplardan çok farklıydı, kesinlikle sıradan bir fantastik kitap değildi. Elimde serinin üçüncü kitabı olan olan Mekanik Prenses yok onu alır almaz ikinci kitaba yani Mekanik Prens'e başlayacağım.

       Konusuna gelecek olursak ana karakterimiz Tessa ağabeyi ile yaşamak için Londra'ya geliyor ve gelir gelmez hiç bilmediği bir dünyaya çekiliyor. Bu kitapta aklınıza gelebilecek her türlü doğaüstü varlık var. Vampirler, kurtadamlar, iblisler, iblis efendileri, büyücüler... Gölge avcılarıysa kendilerini dünyayı iblislerden kurtarmaya adamış savaşçılar ve Tessa'nın yolu gölge avcılarıyla kesişiyor. İşte burada Will ortaya çıkıyor. Kitabı bu kadar hızlı bitirmemin en önemli sebebi kesinlikle Will, onu sevdiğim kitap karakterleri arasında en üstlere yerleştirdim bile. <333333333333333

      Tessa ve Will'in kitap kurdu olmasıysa kesinlikle harikaydi. 532 sayfa nasıl geçti anlamadım ve bittiğinde yazarın diğer serisi olan Ölümcül Oyuncaklar Serisi'ne de başlamaya karar verdim. Umarım diğer kitaplarda bu kadar akıcı, heyecan dolu ve sürükleyicidir. Bu harika kitabı herkese öneriyorum!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ama bu seriyi geciktirmek büyük hatalaaaaaa !!!! Ölümcül Oyuncaklar bir onun kadar harika muhteşem kitaplar bunlar bu kadar geciktirmemeliydin !!!!!!

Kitap Yiyen dedi ki...

Çok haklısın ne kadar pişmanım anlatamam :'((((((

Adsız dedi ki...

Açıkçası seni daha fazla heyecanlandırmak için söylüyorum 3.kitabı bitirdiğimde 1 hafta kitap Okuyamadım çok etkisinde kaldım ve çok ağladım benim için güzel denebilecek bir seriydi çok beğenmiştim ama mekanik prensesle hem sinirlendiğim hem berbat üzülüp ağladığım için kitap gönlümde taht kurdu :)))

Kitap Yiyen dedi ki...

Şimdi iyice merak ettim hemen son kitabı alıp seriyi tamamlamalıyım :D

Yorum Gönder