Kitap Kulem #1

5 Ağustos 2013 Pazartesi

| | |



         Bu etkinliği birçok blogda gördüm ve bende kendi Kitap Kulemi yapmaya karar verdim. Bu etkinliği kimin başlattığını bilmediğimden ismine yer veremiyorum kendisinden çok çok özür diliyorum.

          İşte benim Kitap Kuleeeeeem





1)Şahika ve Feraye-Sinan Akyüz
2)Mavi Ev-Kahraman Tazeoğlu
3)Başka-Kahraman Tazeoğlu
4)Küçük Arı-Chris Cleave
5)Senden Önce Ben-Jojo Moyes
6)Kırık Kalpler Tamircisi-Melissa Senate
7)Dostluk Ekmeği-Darien Gee
8)Söylemeyeceğine Söz Ver-Jennifer McMahon
9)Stefan Günlükleri Kökler-L.J Smith
10)Avcılar Fantom-L.J Smith
11)Dönüş: Geceyarısı-L.J Smith
12)Dönüş: Gölge Ruhlar-L.J Smith
13)Mekanik Melek-Cassandra Clare
14)Mekanik Prens-Cassandra Clare
15)İyi Ki Geldin-Debbie Macomber



        Hangilerini önce okumam konusunda bir tavsiyesi olan lütfen benimle paylaşsın. :)

0 yorum:

Yorum Gönder