Kitaplığımdan Kareler

20 Haziran 2013 Perşembe

| | |
                                   Herkese yeniden merhaba :)

     Az çok okuduğum kitap tarzını gösterebilmek için kitaplığımın resmini koymaya karar verdim. Henüz çok fazla kitabım yok çünkü kitap satın almaya bu yılın başında başladım.(Daha önce kütüphaneden okuyordum.)

     Veee kitaplığım :))







       Kitaplarımdan 3 tanesini birkaç gün önce Migros'taki indirimden aldım. Babalar günü nedeniyle %40 indirim vardı bende kaçırmak istemedim tabi kii.

      Migros'tan aldığım kitaplar:


       İlki Dostluk Ekmeği, bu kitap neredeyse çıktığından beri aklımda ilk internet siparişimde alacaktım zaten Migros'ta görünce direk aldım.
     Arkadya Yayınları'nın püsküllü ayraç olayına bayılıyorum sonunda bende de bir tane oldu. Kapağınıda çok sevdim. Konusu adındanda anlaşılacağı üzere dostluk. Okumak için sabırsızlanıyorum. :)






       İkincisi Martı Yayınlarından çıkmış olan Kırık Kalpler Tamircisi bu kitap listemde vardı fakat öncelikli alacaklarım arasında yoktu. Öncelikli alacaklarımı bulamadığım için bunu aldım ama yinede bu sevmediğim anlamına gelmiyor. Bununda kapağını sevdim. :)
      Eğer bu kitabı beğenirsem yazarın diğer kitabı olan Aşk Tanrıçası'nın Yemek Okulunu'da alacağım.






   Ve sonuncusu Debbie Macomber'ın yeni kitabı İyi ki Geldin. Bu kitap Epsilon Yayınları'ndan.
     Aslında bu kitap listemde bile yoktu fakat görünce almak istedim. Küçük Mucizeler Dükkanı Serisi'ni okumuştum(Sadece son kitap Sevginin Son Dileği kaldı.) ve beğenmiştim bunuda beğeneceğimi düşünüyorum.





İşte kitaplığım ve son alışverişimde böylee. :)) Uzun bir süre kitap almayı düşünmüyorum çünkü okumam gereken çook kitap var umarım kendime hakim olabilirim. Bana önerebileceğiniz kitap varsa yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim herkese mutlu mutlu günleeeer :))





     

0 yorum:

Yorum Gönder