Okudum #23 Ayaklı Bela

10 Aralık 2013 Salı

| | |



        Sınavlarım dün bitti ve bugün kar tatili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Benim için çok çok çok güzel oldu çünkü acayip bunalmıştım. Bu kadar harika bir kitabı bu kadar uzun sürede bitirdiğim için kendimi kınıyorum. Bu duruma üzülüyorum çünkü çok uzun sürede bitiriyorum. Her gün kitap okumaya çalışıyorum fakat istediğim kadar kısa sürede bitiremiyorum. Neyse umarım bu durumu aşabilirim.

        Kitaba başladığımda Tatlı Bela'nın aynısı olduğunu sadece Abby'nin ağzından değilde Travis'in ağzından olduğunu bilmiyordum. Başta acaba bırakıp biraz zaman geçtikten sonra mı okusam sıkılır mıyım, diye düşündüm. En sonunda almışken okuyayım dedim ve iyi ki okumuşum olaylar aynı ama Travis'in bakış açısından çok daha farklı. Kesinlikle Tatlı Bela'dan daha çok sevdim.

       Travis'in aşkının gerçek olduğunu biliyordum ama bu kadar çok sevdiğini bilmiyordum. Kendisine olan hayranlığım 17264789023719873 kat daha arttı. Dediğim gibi olaylar aynı olmasına rağmen hiç sıkmadı. Siz yine de okuyacaksanız araya biraz zaman girsin sırf tadını uzun uzun çıkarabilmek için. :))

        Sadece son bölüm için bile bu seri okunabilir. Tatlı Bela'da olmayan bir bölümdü ve o sayfaları okurken hissettiklerimi anlatabileceğimi sanmıyorum. Yazar bu seriyi devam ettirir mi ettirirse neyi işler bilmiyorum ama umarım devam eder. Yazarın yeni çıkan Araf kitabını da ilk siparişimde edineceğim. Ondada ayılıp bayılacağımdan hiç şüphem yok.

0 yorum:

Yorum Gönder