Okudum #22 Düğün Hediyesi

17 Kasım 2013 Pazar

| | |


     Aslında şu sıralar Düğün Hediyesi'ni okumak gibi bir planım yoktu fakat Ayaklı Bela'yı okumadan önce Tatlı Bela'yı biraz sindirmek istedim ve elim kapağı tam ısırmalık olan bu güzelliğe gitti. 153 sayfa olmasına rağmen inanılmaz güzel duruyor.








  Arka kısma baktıkça içim gidiyor. :)) Arkadya Yayınları'nın en sevdiğim özelliklerinden biride kapağın iç tarafı.

     4 Düğün 1 Fiyasko Serisi'nin ilk kitabını çek sevdim. Julie yer yer güvensizliğiyle beni sinirlendirsede sevdiğim bir karakter oldu. Andrew zaten beni benden aldı. Ayrıca şunu da belirtmek istiyorum iyi ki orijinal kapak kullanılmamış bu kapakla yarışamaz bile. Sade, beni yormayan bir anlatımı vardı inceliğinden dolayı da bir çırpıda bitirdim. Umarım Arkadya Yayınları bizi çok bekletmeden serinin 2. kitabını çıkarır.


0 yorum:

Yorum Gönder