Kitap Kulem #3

20 Ocak 2014 Pazartesi

| | |


     Son siparişimden beri kulemi güncellemek istiyordum fakat bir türlü fırsatım olmadı. Birkaç haftadır kitap da okuyamıyordum sınavlardan dolayı. Yazılılar biter bitmez hemen bir kitap okumaya başladım, oda Yakut Kırmızı. Yarısını geçtim şimdilik güzel gidiyor. İlerleyen günlerde yorumunu blogda bulabilirsiniz. Bu arada Sevgilimden Son Mektup arkadaşımın yeni yıl hediyesiydi. Kendisine tekrar tekrar teşekkürler.
   
     Okumam gereken 17 kitabım var. Merak ettiğim çok ama çok fazla kitap var ama elimdeki kitapların en azından birazını okuyup öyle alışveriş yapacağım tabii kendimi tutabilirsem. :)

1) Yakut Kırmızı-Kerstin Gier
2) Sevgilimden Son Mektup-Jojo Moyes
3) Kuralsız-Veronica Roth
4) Yağmur Sonrası-Sarah Jio
5) Fosforlu Cevriye-Suat Derviş
6) Kırık Kalpler Tamircisi-Melissa Senate
7) Dostluk Ekmeği-Darien Gee
8) Başka-Kahraman Tazeoğlu
9) Sabah Uykum-Ahmet Batman
10) İyi ki Geldin-Debbie Macomber
11) Tutkun-A.L. Jackson
12) Mekanik Melek-Cassandra Clare
13) Mekanik Prens-Cassandra Clare
14) Dönüş: Geceyarısı-L.J Smith
15) Dönüş: Gölge Ruhlar-L.J Smith
16) Stefan Günlükleri Kökler-L.J Smith
17) Avcılar Fantom-L.J Smith

0 yorum:

Yorum Gönder