Okudum #25 Soğuk Kahve

1 Ocak 2014 Çarşamba

| | |


        Soğuk Kahve'yi birkaç gün önce bitirdim. Bitirmem uzun sürdü bunun sebebi hem ben sindire sindire okumak istiyordum hem de aynı anda Uyumsuz'u okuyordum. Ahmet Batman gibi bir yazarla tanıştığım için mutluyum. Her sayfasında farklı bir konu ve farklı bir yaklaşım vardı. Bazı yazıları çok beğendim, tekrar tekrar okudum. Bazılarını sevemedim, bazılarında güldüm, bazılarını anlamadım. Ama yine de sevdiğim, okurken keyif aldığım bir kitap oldu. Yazarın diğer kitabı olan Sabah Uykum'u da en kısa zamanda okuyacağım.

        Aşkı toz pembe olarak değil de bütün kusurlarıyla, hissettirdikleriyle anlatmıştı yazar. Her insanın kendini görebileceği bir sayfa belki de bir cümle vardı bence kitapta. Ama açık konuşmak gerekirse kitaptan beklentilerimin karşılığını alamadım çünkü o kadar bahsedildi o kadar fotoğrafları paylaşıldı ki bu kitabın, olağanüstü bir şey bekledim bende haliyle. Bu kitabı sevmediğim anlamına gelmiyor tabii ki. Siz de çok büyük bir beklentiyle başlamazsanız gerçekten beğeneceğiniz bir kitap olabilir.



          Buda bitirdikten sonraki hali. :)) Zaman geçtikçe açıp okuyacağım bu kısımları. Soğuk Kahve'yi sizlere, özellikle bu tür kitapları sevenlere öneriyorum. Ahmet Batman'ın yeni kitaplar çıkarmasını da dört gözle bekliyorum. :)

0 yorum:

Yorum Gönder