Okudum #29 Safir Mavi

4 Mayıs 2014 Pazar

| | |


       Yine uzun bir aradan sonra buradayım! Bu sefer size okurken keyif aldığım ama beklediğimden daha az hareketli olan bir kitaptan bahsedeceğim. Öncelikle bu seriyi okumak istiyorsanız 3 kitabı aynı anda almanızı öneriyorum çünkü son sayfalar fena. Safir Mavi'yi Yakut Kırmızı'ya göre daha sönük buldum ama bu kötü olduğu anlamına gelmiyor. Gerçekten okurken çok eğlendiğim bir seri, kitaplar nasıl bitiyor anlamıyorum. 

        Bu kitapta Gwendolyn'in  ikilemini çok gördük. Zavallı kız kime güveneceğini bilemedi. Gideon'a gelince kendisine bayılıyorum falan ama arada tuhaf tuhaf davranması beni deli ediyor. Özellikle kitabın sonunda çıldırdım ne olduğunu anlayamadım.

        Safir Mavi'de Xemerius ile tanışıyoruz kendisi bir gargoyle ve ben ona BA-YIL-DIM. Beni çok eğlendirdi. Umarım Zümrüt Yeşil'de daha sık görürüz. En kısa zamanda Zümrüt Yeşil'i okumazsam meraktan çatlayabilirim. Bu seriye hala başlamadıysanız koşun okuyun!

0 yorum:

Yorum Gönder