Okudum #30 Umutsuz

6 Mayıs 2014 Salı

| | |


        Herkese merhaba! Okumak için çıldırdığım, herkesin bayıldığı bir kitabı yorumlayacağım bugün. Bu kitabı okuyalı çok fazla oldu ama yorumunu yeni yazabiliyorum. Okumaya başlamadan önce beklentim çok yüksekti ve kitap bana beklentimden fazlasını verdi. Umutsuz, Sky'ın ağzından anlatılıyor. Holder'ın bakış açısıyla yazılan Yeni Bir Umut ise birkaç hafta önce çıktı. En kısa zamanda onu da okumayı planlıyorum.

        Tuhaf üvey annesiyle birlikte yaşayan Sky evlat edinildiği dışında geçmişi hakkında pek bir şey bilmiyor. Annesi Sky'ı her şeyden koruyor. Teknolojik aletlerden, sağlıksız yiyeceklerden bile. Hatta Sky okula gitmiyor, evde eğitim görüyor. Sky bunların hiçbirine anlam veremese de itiraz etmiyor. Bir gün markette Holder'la karşılaşıyor ve macera başlıyor.

        Kitabın başından sonuna kadar merakla okudum ve sonunda her şeyi öğrendiğimde yıkıldım. Çok fena ağladım ve aklıma her geldiğinde gözlerim doluyor gerçekten çok duygusal bir kitaptı. Normal aşk kitaplarından çok çok farklı ve benim için çok özel bir yeri oldu kitabın. Holder'a gelince yakışıklı olmasını bir kenara bırakıyorum kişisel özellikleri, duyguları, cümleleriyle mükemmel bir karakter.

        Bu kitabı hiç düşünmeden alın hatta 2. kitabı da alın. Emin olun bu kitap hakkında yazılan bütün güzel yorumları hak ediyor. Beni en çok etkileyen kitaplardan biri oldu ve çoğu karaktere hayran kaldım en kısa zamanda 2. kitabı okuyacağım ve ondada ağlayacağım.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

o kadar övmüşsün ki,listemin birinci sırasına koyuyorum (: Sky'ı.Mini bi liste çıkarıucam ama ondan önce blogunu delik deşik etcem helal et asdfg

Kitap Yiyen dedi ki...

Kesinlikle bütün övgüleri hakkediyor, ne demek helal olsun :D

Yorum Gönder