Okudum #3 Hale

30 Haziran 2013 Pazar

| | |



               Hale'yi bitirdiiiiiiiiiim! Hızlı kitap okumama nazar değdirdiler çok güzel bir kitap olmasına rağmen kısa sürede bitiremedim.

                Düşününce Hale'yi pek fazla sevmeyeceğimi düşünüyordum fakat çok ama çok yanılmışım. Yazarın çok genç olmasıyla ilgili kitaba çok fazla eleştiri yapıldığını duymuştum ama bence kesinlikle çok iyi bir kitaptı. 2. kitabın daha çok hareket içereceğini düşünüyorum.

                 Favori karakterlerime gelirsek tabii ki ilki Xavier, birçok yönden harika bir karakter kendisi Bethany'e aşık.2. favori karakterimse hatta belki 1. favori karakterim bilemiyorum Gabriel. O bir baş melek. 2. kitapta daha fazla yer almasını ve bir aşk hayatına atılmasını istiyorum. Mümkünse Molly'siz bir aşk hayatı olsun o kıza sinir oldum çünkü.

                 Hale'yi almayı düşünen varsa ve özellikle benim gibi bu türü seviyorsa hemen alsın pişman olmazsınız. :)

0 yorum:

Yorum Gönder