Okudum #1 Beni Seç

24 Haziran 2013 Pazartesi

| | |
 
 
 
 

   


        Dex Yayınları'ndan çıkıp kapak tasarımıyla beni öldüren kitabı sonunda ben de okudum, malum herkesin dilinde. Bende ister istemez büyük bir umutla başladım ve kitap bana bütün umutlarımın karşılığını verdi. Başlarken Team Aspen mi yoksa Team Maxon mu bir fikrim yoktu ama Maxon ortaya çıktığı anda adeta vuruldum! America'nın Aspen'i düşünmesi bile sinirlerimi bozdu. Bu arada America'dan laf açılmışken söyleyeyim onu da çok sevdim sıcak,komik ve kesinlikle zeki bir kız. Kitabı 1.5 günde bitirdim insanı yormayan bir anlatımı var. Ne kadar beğendiğimi anlatamıyorum cidden bence fazla söylenecek bir şey yok.

        Bir an önce Elit'i alıp okumak istiyorum beni hayal kırıklığınına uğratmayacağına eminim. Beni Seç'i okumayan varsa kesinlikle ama kesinlikle tereddüt etmesin pişman olmazsınız. :)
      

0 yorum:

Yorum Gönder