Okudum #14 Ejderin Arzusu

2 Eylül 2013 Pazartesi

| | |



       Ejderin Arzusu bittiiiiiiii. Okumak için çok uzun zamandan beri bekliyordum sonunda bende okudum. :) O kadar güzel yoruma değecek bir kitapmış gerçekten bir çırpıda bitti ve acayip eğlendim. Ejderha Ailesi'ni gerçekten çok sevdim.

        Bu kitapta Kudretli(Kibirli) Briec ve Nolwenn cadısı Talaith'in aşkı anlatılıyordu. Bir ara alıntı yazmaya karar verdim ama sonra vazgeçtim. Çünkü Talaith ve Briec'in bütün konuşmalarını çok sevdim. Hepsinini yazabilirim gerçekten. :))

       Ejderin Aşkı'na göre daha kalın bir kitaptı ve tek bir hikayeden oluşuyordu. Ejderha Ailesi'nin diğer üyelerini gördük çok sevdim ben hepsini. Oldukça akıcıydı ve beni gerçekten eğlendirdi okul öncesi kafamı rahatlattım diyebilirim.

       Kitabın son bölümü Gwenvael'le ilgiliydi. Bir sonraki kitapta ondan bahsedilecek. Şimdiden okumak için sabırsızlanıyorum umarım Ephesus Yayınları bizi çok bekletmez. Ayrıca normalde orijinal kapağın değiştirilmemesi taraftarıyım ama bu serinin bizdeki kapaklarını daha çok sevdim. Umarım 3. kitapta fikrim değişmez. Daha öncede söylediğim gibi cinsellikten rahatsız olanların bu seriyi okumamasını öneririm. Herkese mutlu mutlu günleeeeeeeeeeeeer.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

blogununu adı çok hos olmus :) sevgiler..

Kitap Yiyen dedi ki...

teşekkür ederim. :))

Yorum Gönder