Okudum #15 Beni Aşka İnandır

8 Eylül 2013 Pazar

| | |
 


         Beni Aşka İnandır sonunda bitti. Bu kadar uzun sürede bitmemesinin sebebi kitap değildi annemdi. Dersanenin sınıf belirleme sınavında çok kötü yaptığım için kitap okumamı yasakladı. Aslında 1 ay önce falan yasaklamıştı ama ben dinlememiştim şimdi çok katı bir şekilde cezalandırıldım. Gizli gizli okudum, teneffüslerde okudum. Anlayacağınız çok zor durumdayım, çok mutsuzum :( Tamam okul açılacağı için eskisi kadar çok kitap okuyamayacağım ama azda olsa okumam lazım benim için bir ihtiyaç oldu çünkü. Neyse yorumuma başlayayım. :)

         Kitabın konusu; Amerika'da yaşayan varlıklı varislerin unvan için İngiltere'ye gelmesini konu alıyor. Ama Sophia unvan değil aşk istiyor bir balo sırasında James'i görüyor ve olaylar olmaya başlıyor.
         Yazar favori yazarlarımın arasına, tarihi aşkta en sevdiğim türlerin arasına girdi. Bu kitapta anlatılan Sophia'ydı. Clara'ya göre daha sönük bir karakter olacağını sanmıştım ama çok yanılmışım. Benim tahammülümün kalmadığı yerlerde bile konuşmaya devam etti. Çok güçlü bir karakterdi.

          James, ah James zaten sorunlu karakterlere hepimiz hastayızdır ama yine de kızmadım değil. Ben normalde kadın karakterlere uyuz olurum ama bu serinin baş kadın karakterlerini çok seviyorum.

         
           Kitabı gerçekten çok sevdim eğer tarihi aşk seviyorsanız kesinlikle alın okuyun. :))

0 yorum:

Yorum Gönder