Okudum #21 Tatlı Bela

17 Kasım 2013 Pazar

| | |


     Herkesin ama herkesin okuyup bayıldığı kitabı sonunda bende okudum. Tabii ki bende bayıldım. Travis... Kaslı, dövmeli, romantik. Motosikleti bile var. Canım. Onun olduğu her şeyi okuyabileceğime karar verdim.

      Bir Travis molasından sonra devam ediyorum. Travis ve Abby'nin karşılaşması oldukça tuhaf. Travis'in bir dövüşüne giden Abby'nin üstüne kan sıçrıyor ve bu şekilde Travis'in ilgisini çekiyor. Daha sonra ortak arkadaşları sayesinde tanışıyorlar.

      Abby kitap boyunca bana sinir krizi geçirtti. Bir insan ancak bu kadar trip atabilir ve ancak bu kadar tutarsız olabilir. Travis'e neler çektirdi neleeer. Gerçi Travis'e de uyuz olduğum yerler yok değil. Yine de kimse Abby ile kapışamaz.

      Kitabın kapağını çok sevdim yalnız çeviri ve baskı hataları çok fazlaydı bu beni rahatsız etti. Bunun haricinde çok çok beğendiğim bir kitap oldu. Eğer hala okuyup Travis'le tanışmadıysanız derhal alıp okuyun.


      Kitabın başında ve sonunda olan kelebeklere ise BA-YIL-DIM.

0 yorum:

Yorum Gönder