Okudum #20 Aşk Adında Hayat

10 Kasım 2013 Pazar

| | |



        Herkese merhaba! Uzun süredir yazamadığım kitap yorumunu sonunda yazabiliyorum. Aslında kitabı bitireli 10 gün falan oldu ama okul, yazılı falan derken girip yorum yazamadım. Okuduğum ilk Arkadya kitabıydı, kapağıda sevilmeyecek gibi değil.

         Kitap Teeny'nin nişanlısıyla arasında geçen olaylarla başlıyor. Söylemek istediğim tek şey bu aslında çünkü arka kapak yazısı yüzünden ilk 150 sayfanın özetini okumuş oldum, siz sakın bu hataya düşmeyin. Normalde kitaplardaki kızların çoğuna uyuz olurum. Beni kitaptan soğuturlar ama bu sefer öyle olmadı, Teeny Templeton en sevdiklerimin arasına girdi. Yeri geldiğinde kahkaha attım yeri geldiğinde gerildim. Olaylarla ilgili tahminlerimin hiç biri tutmadı ve çok çok şaşırdım.

          Kitabın sonunda daha doğrusu son cümlesinde sinirden çatladım. Kitap burda bitirilir mi ya? Umarım Arkadya Yayınları bizi çok bekletmeden serinin 2. kitabını çıkarır, kesinlikle alacağım. Beni derslerin stresinden bayağı uzaklaştırdı en kısa zamanda yeni bir Arkadya kitabına başlayacağım. Size şunu da göstermek istiyorum.



           Kapağın iç tarafına ba-yıl-dım! Arkadya Yayınları'nın bütün kitaplarında var bu. En sevdiğim yayınevlerinden biri oldu. Umarım bir gün çıkardığı bütün kitapları alabilirim. :))))))))

0 yorum:

Yorum Gönder