Okudum #17 Aynı Yıldızın Altında

7 Ekim 2013 Pazartesi

| | |


     Aynı Yıldızın Altında geçen hafta bitti ama yorumlamaya fırsat bulamadım ve istemedim açıkçası. Çünkü bu kadar harika bir kitap hakkında söyleyeceklerim yeterli gelmeyecek biliyorum. Ayrıca kitaptaki olayları anlatmak istemiyorum haksızlık yapmış gibi hissediyorum. Yoruma başlamadan kitabın sonlarına doğru böğüre böğüre ağladığımı itiraf ediyorum ve yoruma geçiyorum.

     Baş karakterlerimiz Hazel Grace ve Augustus'ın  yollarının Destek Grubu'nda kesişmesiyle başlıyor kitabımız, ikiside kanser hastası. Konuşmalar, olaylar o kadar doğal ki, cıvık cıvık bir aşk yok. Kanser hastalarının psikolojisi, bütün korkuları ve yaşadıkları zorluklar çok güzel anlatılmış. Yan karakterleri de çok sevdim bu arada. Kısacası her şeyi sevdim.
   
      Kitabın içinde adı çok geçen bir kitap var; Görkemli Izdırap. Araştırdım ama sanırım böyle bir kitap yok okumayı çok isterdim. :( Çok beğendiğim kitapları anlatırken saçmalıyorum farketmişsinizdir. Bu kitabı okuyun sadece bunu söylüyorum ne demek istediğimi anlayacaksınız. 1-2 yıl sonra tekrar okumak istiyorum aslında bakalım. :)

      Yorum yazmayı çok özlemişim pek güzel olmadı ama çünkü çok harika bir kitap söyleyecek bir şeyim yok. En kısa zamanda John Green'in diğer kitaplarını okuyacağım, sevgiler. :)

0 yorum:

Yorum Gönder