Kitap Alışverişi #2

26 Ekim 2013 Cumartesi

| | |



       Az önce kargom elime ulaştı, tam bugün gelmez artık deyip beklemekten vazgeçmiştim ki kapı çaldı. :)))))))))))) Tabii görünce bağırmaya başladım öptüm bütün kitapları tek tek. *.*

        Uzun süredir alışveriş yapmadığım ve de çok fazla kitap almak istediğim için seçerken çok zorlandım. Hepsi çok merak ettiğim, çok yorumunu okuduğum kitaplar okumak için sabırsızlanıyorum. Bir de liste üzerinde neler aldığıma bakalım. :)

1)Yakut Kırmızı-Kerstin Gier: Dış görünüşü hakkında söyleyebileceğim hiçbir şey yok, mükemmel bir kapak ve en önemlisi ciltli. Hakkında kötü bir yorum okumadım, çok beğeneceğime eminim.

2)Uyumsuz-Veronica Roth: Yine ismini hepimizin duyduğu bir kitap, çok merak ediyorum. Filmi çıkmadan okumalıyım.

3)Kuralsız-Veronica Roth: Çok düşündüm ve sonunda 2. kitabıda almaya karar verdim, pişman olmayacağıma eminim.

4)Tatlı Bela-Jamie McGuire: Benden başka herkes okudu sanırım almasam olmazdı. Kapağını çok seviyorum bidee.

5)Ayaklı Bela-Jamie McGuire: 2. kitabı almasam çok merak edecektim o yüzden aldım. :))

6)Düğün Hediyesi-Lucy Kevin: Siparişimin içinde en az 1 Arkadya kitabının olmasını istiyordum ve bunu seçtim. İnce kitapları sevmeme rağmen görüntüsü çok hoşuma gitti.

7)Soğuk Kahve-Ahmet Batman: Çıktığı günden beri almak istiyordum ve sonunda kavuştum en kısa zamanda okurum umarım.

8)Sabah Uykum-Ahmet Batman: Aslında bu kitabı almayı düşünmüyordum son dakika attım sepete. Adını çok sevdim. Bu arada söylemeye gerek var mı bilmiyorum ama hem Soğuk Kahve'nin hemde Sabah Uykum'un kapakları müthiş.

       Eveeet, işte bunlar. Alışverişimi yine OkuOku'dan yaptım fakat bu sefer hiç ayraç göndermeyerek beni hayal kırıklığına uğrattılar yine de kitaplarımda en ufak bir kıvrılma, yıpranma yoktu teşekkür ediyorum. :)

        1 Pegasus, 2 Artemis, 2 Yabancı, 1 Arkadya, 2 Destek Yayınları'ndan kitap almışım. Hepsini okumayı çok istiyorum ve çok mutluyum. Umarım sizde en kısa zamanda bir alışveriş yapar ve istediğiniz kitaplara kavuşursunuz. :))))))))))))))))))))

0 yorum:

Yorum Gönder