Okudum #19 Söylemeyeceğine Söz Ver

20 Ekim 2013 Pazar

| | |



      Tahmin ettiğim gibi bayramda sadece 1 kitap okuyabildim, kendimi ayıplıyorum. :( Bayram olduğundan herhalde, kuzenlerim falan da geldi çünkü neyse. *.*

       Okuduğum ilk gerilim kitabı bitti. Yeri gelmişken söyleyeyim korkmadım azıcık tırstım ve çok çok çok çok beğendim. Aslında bence bu kitapla ilgili hiçbir şey söylenmemeli. Çünkü kitap belli bir zaman çizelgesinde ilerlemiyor ve anlatırken ister istemez spoiler veriliyor. Olayların bu kadar karışık anlatılması -bir çok geçmiş, bir az geçmiş, birde şimdiki zaman gibi bir şey var- başlarda kafamı çok karıştırdı hatta yarıda bırakmak istedim çünkü sürekli geri dönüşler yapıyordum. Kitap ilerledikçe ve karakterler kafamda oturdukça bundan keyif almaya başladım. Böyle karışık olması daha iyi olmuş dedim.

        Tahminlerimin çoğu tutmadı böyle bir son hayal etmediğim için oldukça şaşırdım. Del, alışkın olmadığım bir karakterdi ama yaşadıklarına çok üzüldüm. Kitap Kate'in ağzındandı ama Del'in gözünden birkaç bölüm okumayı çok isterdim yinede çok beğendim ve bundan sonra gerilim kitaplarına ağırlık vermeye karar verdim.

         Yorumum pek güzel olmadı ama bir şeyler anlatıp okuyacakların hevesini kaçırmak istemiyorum ve kesinlikle öneriyorum. :))

0 yorum:

Yorum Gönder