Kitap Alışverişi #1

16 Ağustos 2013 Cuma

| | |
   
      Kargoyu çığlık ve gözyaşlarıyla karşıladım. Abarttığımı düşünmeyin Haziran'dan beri kitap alamadım ben! Nasıl mutluyum anlatamam normalde kargonun bugün gelmesi gerekiyordu ama ben kesin bir şey çıkar beklerim dedim ama öyle olmadı az önce geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. :D

      Bayram harçlığımla aldığım bu muhteşem şeyleri seçerken çok zorlandım çünkü almak istediğim çook kitap vardı. En sonunda seçtim hepsini okumak için sabırsızlanıyorum.


     


       İşte aldıklarııııııııııım.
        
1)Aynı Yıldızın Altında-John Green: Ciltli olduğu için kalbimi fethetmişti. Hakkında kötü yorum okumadım çok merak ediyorum.

2)Opal-Jennifer L. Armentrout: Opal taa ne zamandır çıktı bende meraktan çatlıyordum. Lux Serisi için söylenebilecek hiçbir şey yok. Hemen okuyacağım.

3)Elit-Kiera Cass: Buda çok uzun zamandır çıktı, sonunda bana da kısmet oldu. Beni Seç'i çok beğenmiştim umarım Elit'i de beğenirim.

4)Yağmur Sonrası-Sarah Jio: Sarah Jio'nun kitaplarını çok görüyordum ve çok yorumunu okudum. Beğenmeyen birini hatırlamıyorum. Benimde beğeneceğimi umut ediyorum.

5)Aşk Adında Hayat-Micheal Lee West: Bu kitabı acayip merak ediyorum. Yine çok yorumunu okuduğum kitaplardan bir tanesi.

6)Beni Aşka İnandır-Julianne MacLean: Serinin 2. kitabı Aşkın Kollarında'yı okuyup çok beğenmiştim. 1. kitabıda aldım o yüzden çok beğeneceğimi biliyorum.

7)Ejderin Aşkı-G.A. Aiken: Yorumları okuyupta bunu almamam imkansızdı. Bir an önce okuyacağım. Alıntılarını çok sevmiştim.

8)Ejderin Arzusu-G.A Aiken: 1. kitabı alıpta 2.yi almamak olur mu?

     İşte böyle 8 kitap almışım. 3'ü Ephesus, 2'si Arkadya, 2'si Dex ve 1'i Pegasus Yayınları. Hepsini bir an önce bitirmek istiyorum. Çok mutluyum çoook. :D Dikkat ettiyseniz kitapların neredeyse hepsi bir blog turunda vardı. Görünce böyle oluyorum işte ben. Bu arada OkuOku bir sürüde ayraç göndermiş. Çok teşekkür ediyorum kendilerine, güvenilir ve hızlı bir site.

 
 
 
 
       Hepsinden birkaç tane var. Uzun zamandır bana ayraç göndermiyorlardı, çok mutlu ettiler benii. :D Buraya kadar okuyabilmişseniz tebrik ediyorum sizi. Herkese iyi günleeer. :)) 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bloğunu yeni keşfettim..ellerine sağlık çokgüzel postlar yazmışsın.. İnşallah sık sık yeni postlar eklersin..çokgüzel kitapların var..rabia

Kitap Yiyen dedi ki...

Çok teşekkür ederim okudukça yazacağım, sevgiler :)

Yorum Gönder