Okudum #13 Ejderin Aşkı

29 Ağustos 2013 Perşembe

| | |



        Ejderin Aşkı bittiiiiiiii. Genel olarak çok beğendiğim bir kitaptı. Ejderha ailesini çok sevdim. Serinin diğer kitaplarını kesinlikle okuyacağım. Kitabın içinde aslında ayrı 2 bölüm var ve ben yorumlarını ayrı ayrı yapmaya kadar verdim. Eğer kitabı okuyacak olan varsa bence 2. bölümden başlasın. Ben 1. bölümden başladım sorun olmadı ama öbür türlü olayları daha net kavrayabilirsiniz. Bunu başka bir yorumda okumuştum ama uygulamayı unuttum düşününce aklıma geldi. Neyse başlayayım. :))


Kitap 1:

         İlk bölümde Yok Edici Fearghus ve Kanlı Annwyl'ın aşkı anlatılıyor. Olaylar Fearghus'un Annwyl'i ölmek üzereyken kurtarmasıyla başlıyor. Kitabı okumadan önce Annwyl'ında ejderha olduğunu zannediyordum ama sadece çok güçlü bir savaşçıymış. Kitabın çoğu yeri Annwyl'ın ağabeyini öldürmeye çalışmasıyla geçiyor. Fearghus'la olan diaologlarını gerçekten çok sevdim ve eğlendim.

         Kitabın başında Feaghus'un Annwyl'ın hayatını kurtarması ikisi birbirine bağlıyor ve Annwyl iyileşme sürecini Fearghus'un mağarasında geçiriyor. Böylece olaylar devam ediyor.

Kitap 2:

         İkinci bölümdeyse daha eski bir zaman dilimi anlatılıyor. Fearghus'un annesi ve babasının aşkı anlatılıyor. Yani Rhiannon ve Bercelak.(isimleri yazabilmek için 4 defa kitabı açıp bakmak zorunda kaldım)Rhiannon prenses Bercelak ise kraliçeyi koruyor adını hatırlayamadım şuan. :D Onların diaologlarıda beni en az ilk bölüm kadar güldürdü. Bu bölümü 1 günde bitirdim ve çok sevdim.

          Hangi bölümü daha çok sevdiğime karar veremedim. Ayrıca genel olarak konuşacak olursam cinselliğin ağır bastığı bir kitaptı. Rahatsız olanlar için tavsiye etmem. Ama sürükleyici ve eğlenceli o konuda laf yok. :))

0 yorum:

Yorum Gönder