Okudum #7 Dönüş: Çöken Karanlık

5 Ağustos 2013 Pazartesi

| | |



            Vampir Günlükleri'nin 3. kitabı Dönüş: Çöken Karanlık'ta bitti. Çok kısa sürede bitiririm diyordum ama uzadı da uzadı. Bu kitapta da yine heyecan doruktaydı. Elena ve arkadaşlarını bu sefer çok daha büyük ve acımasız bir tehlike bekliyor, ne olduğunu söylememeye karar verdim şuan. :D

            Bu kitapla ilgili en sevdiğim şey daha fazla Damon, daha az Stefan vardı. Tabii buda bir süre sonra tuhaf bir hal aldığı için yine doyamadım. Ayrıca Caroline'la ilgili hayallerim suya düştü hiçbir kitapta farklı olamayacak herhalde.

             Gerçekten diziden o kadar farklı ki, bu olayların hiçbirini hatırlamıyorum neredeyse. Buda kitabı benim için okunabilir kılıyor aslında.
             
              Seriyi gerçekten seviyorum ama sürekli hareketin bir süre sonra sıkıcı gelmemesini umuyorum bu yüzden araya başka kitaplarda sıkıştırmaya karar verdim.

               Artık söyleyecek bir şeyim kalmadı, o kadar çok konuştum ki bu serinin hakkında. Fazla bir şey söyleyip okumak isteyenlere spoiler yedirmek istemiyorum. Kitap yine hareketliydi, heyecan doruktaydı. 4. kitabı en kısa sürede okumaya çalışacağım.

0 yorum:

Yorum Gönder