Okudum #12 Elit

26 Ağustos 2013 Pazartesi

| | |



       Elit 2 gün önce bitti ama yeni vakit bulabildim. Bu kadar sevimli, tatlı mı tatlı bir kapaktan bu sinir stres nasıl çıkıyor anlamış değilim. Üstüne son kitabın çıkmasına daha çoook olduğunu öğrenincede çıldırdım.

       Beni Seç'i nasıl aradım nasıııl. Yahu orda bir tek America'nın kararsızlığına falan kızmıştım ama bunda kızmadığım karakter kalmadı. Hele o Kral Clarkson'la Celeste yok muuuuuuuu. Bak hatırlayınca delirdim yine. Tamam Maxon canım ciğerim ayrı da ayıp ettin Maxon sanada kızdım çok. Ama şeyi duyunca neyse sustum. :((

       Ben ne kadar kızsam falanda bu kitabın ortamını çok seviyorum. Güzel elbiseler, yemekler, saray hepsi çok hoşuma gidiyor. Akıcıydı yoran bir anlatımı yoktu.

       Kitabın çoğunu Amerika'nın ikilemi, kararlılığı ve kararsızlığı oluşturuyor. Bazen hak verdim şimdi bütün suçu ona atmıyorum ama ne istediğini bulamadı 2 kitaptır. Umarım 3. kitap çıkana kadar olayları unutmam. Bu kitapta birkaç yerde gerçekten şaşırdım beklemediğim olaylar oldu. Beni ne kadar çıldırtsada bu seriyi seviyorum. :))

       

0 yorum:

Yorum Gönder