Okudum #8 Sevginin Son Dileği

10 Ağustos 2013 Cumartesi

| | |
 
                      Herkese iyi bayramlaaar :)

        Her Debbie Macomber kitabı gibi yine sonunda salak salak sırıttım. Bu kadın bana huzur veriyor resmen. Her kitabını okuyunca diğerinden daha mı güzel acaba diyorum. Bu kitap diğerlerinden farklıydı gerçi, bir kadın karakter değil de erkek karakter üzerine kuruluydu.

       Kitabın ana karakteri Micheal Everett karısını kanserden kaybedince adeta hayata küsüyor, çoğu yerde içim parçalandı gerçekten. Neyse, Hannah ağabeyine ölümünden 1 yıl sonra Micheal'a vermesi için bir mektup bırakmış. Micheal mektubu alıp okuyunca neye uğradığını şaşırıyor. Çünkü Hannah ölümünden sonra Micheal'ın biriyle evlenmesini istiyor üstüne birde seçtiği kadınların listesini yapıyor. Kadına hayran kaldım resmen bu çok büyük bir şey bence ben yapar mıydım diye düşünmeden edemiyorum. İşte kitap bu şekilde devam ediyor.

      Debbie Macomber'ın sade, anlaşılır, insanı sakinleştiren diliyle kitap mükemmeldi uzun süredir okumuyordum çok iyi geldi bana. Ayrıca farklı karakterler üzerine yoğunlaşarak daha iyi yapmış bence. Seriyi okumak isteyen varsa tereddüt etmesin gayet güzel. Bana güzel bir bayram geçirdi diyebilirim çok beğendim. :)

0 yorum:

Yorum Gönder