Almak İçin Çıldırdıklarım #1

17 Temmuz 2013 Çarşamba

| | |
           Evet, size anlattığım gibi kitap almayı çokçokçok istiyorum ama alamıyorum bende bari onlarla vakit geçirirsem içim soğur dedim. :( Tamı tamına 12 kitap var bu sayıyı çok büyük bir uğraş sonunda indirdim. Yani çıkarma şansım yok hepsi benim bebeklerim. :( Başlıyorum. :D

1)Ejderin Aşkı: Bu kitap hakkında okuduğum yorumun, alıntının haddi hesabı yok almadan serinin hastası olduğumu söyleyebilirim.

2)Ejderin Arzusu: Ejderin Aşkı'nı alıpta bunu almamak olur mu? Olmaz tabii ki. Briec ve Talaith'ı okumak istiyorum bende, çoook istiyorum.

3)Aynı Yıldızın Altında: Bunu kesinlikle almalıyım çünkü ciltli. Ayrıca birkaç alıntısını çok sevmiştim ama bir önemi yok ciltli yani almak ZORUNDAYIM.

4)Elit: Beni Seç'e bayılmıştım. Herkes okudu bir ben kaldım. :( Maxooooooooon. :(

5)Opal: Okumadığım her saniye çıldırıyorum hemde her saniye. Bir an önce Daemon'a kavuşmam lazım yoksa kafayı yerim.

6)Tanrıça'nın Mirası: Bu kitap henüz çıkmadı sadece Ön Sipariş Tarihi var; 27 Ağustos. Tanrıça Serisi'ni sevmiştim zaten Tanrıça'nın Savaşı'nın sonundan sonra okumamak olmaz.

7)Yağmur Sonrası: Bu kitap hakkında da oldukça fazla yorum okudum yanlış hatırlamıyorsam Konuşan Kitaplarla Blog Turu'nda da vardı.

8)Mart Menekşeleri: Sarah Jio'nun bir diğer kitabı neden hem Yağmur Sonrası'nı hem de Mart Menekşeleri'ni istiyorsun diyorsanız şöyle söyleyeyim. Arkadya, püsküllü ayraç.

9)Uyumsuz: Kitabı okumadan çok sevdim, bu tip kitapları çok seviyorum zaten.

10)Beni Aşka İnandır: Bu kitap Amerikan Varisleri Serisi'nin ilk kitabıymış ben ikinci kitabı Aşkın Kollarında'yı okudum ve çok sevdim bunuda istiyorum.

11)Aşk Adında Hayat: Bunu Konuşan Kitaplarla Blog Turu'nda görmüştüm çok güzel yorumları vardı bende almak istedim ayrıca seriymiş.

12)Gökkuşağını Yakalamak: İtiraf ediyorum bunu kapağı için alıyorum ama kendiside güzelmiş, yorumlarını okudum.


         İşte bu kadaaaar. Aslında bu kadar değil ama neyse. :) Umarım hemen alabilirim gerçekten çok ihtiyacım var. :(

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben de opal'i almak için ölüp bitiyorum!ben alana kadr origin çıkacak heralde..ama para durumlarıda malum:(( elimdeki kitapları bitirince alıcam artık :(( durup durup tekrardan oniks'e göz atıyorum:((

Kitap Yiyen dedi ki...

O duyguyu çok iyi bilirim umarım en kısa zamanda kavuşursun Opal'e şimdiden keyifli okumalar canım :))

Yorum Gönder