Okudum #5 Uyanış ve Savaş

15 Temmuz 2013 Pazartesi

| | |




            Eveet herkese merhaba. :) Çok mutluyum niye mi? Galiba eski okuma hızıma geri döndüm tabii bunda Uyanış ve Savaş'ın etkisi oldukça fazla. Okumadan önce Vampir Günlükleri'ne olan zaafım yüzünden beğeneceğimi biliyordum  ama bu kadarını tahmin etmemiştim harikaydı. Diziyle pek alakası yoktu evet benzer olaylar var fakat bu olayların meydana gelişi, sonuçları çok farklı böyle olduğuna sevindim çünkü aynı olaylar olsaydı benim için pekte sürükleyici olmazdı.

            Tabii ki Damon'a öldüm bittim eridim ama kesinlikle 2. Kitapta daha fazla Damon istiyorum öyle olacak gibi, umarım tahminlerimde yanılmam. Kitabı okumadan önce dizideki Katherine ve Elena'nın kitapta tam tersi olduğunu okumuştum-yani hareketlerinin ve özelliklerinin-gerçekten de doğruymuş dizide gördüğüm Katherine resmen kitaptaki Elena, diğer kitaplarda durum değişir mi bilmiyorum ama ilk kitapta durum buydu.

            Üzüldüğüm olaylarda vardı tabii ki. :( Dizideki Jeremy burda yok! Onun yerine Elena'nın 4 yaşındaki kızkardeşi Margaret var bunun eksikliğini hissettim doğrusu. Ayrıca Caroline'ın kötü olmasına dayanamadım ben dizideki Caroline'ın hastasıydım diğer kitaplarda dizideki haline dönsün lütfen lütfen. :(

            Sonuçta kitap harika, mükemmel, çok heyecanlı almayı yada diziyi izlemeyi düşünenler ASLA tereddüt etmesin. :)

            

0 yorum:

Yorum Gönder