Okudum #4 Hades

11 Temmuz 2013 Perşembe

| | |





           Hale Serisi'ne ara vermeyi düşünmüştüm aslında ama bildiğiniz gibi öyle olmadı. :) Hades'i kesinlikle Hale'den daha çok sevdim, daha fazla hareket vardı. Gabriel ve Xavier'e olan duygularım hiç değişmedi ikiside mükemmelliklerinden hiçbir şey kaybetmeden Hades'te boy gösteriyor. Benim duygularımı asıl tepe taklak eden Jake oldu, nedenini açıklayıp spoiler vermek istemiyorum sadece bir sevdim, bir sevmedim diyebilirim. Çoğu yönüyle Hale'den öndeydi merak ettiğim ayrıntıların çoğunu öğrendim. Ama kitabın sonu sinirlerimi çok bozdu nasıl sadece 1 paragrafta bütün olay değişiyor anlayamadım ama kesinlikle kitabı sevdim.

 
        Seri bildiğiniz gibi 3 kitaptan oluşuyor, son kitap yurtdışında çıkmış fakat Pegasus ne zaman çevirir hiçbir fikrim yok sayfasında da bununla ilgili bir bilgi okumadım tek istediğim beni meraktan öldürmeden önce kitabı çıkarmaları. 3. kitabın kapağı yan tarafta gördüğünüz gibi. Heaven'ın İngilizce'deki karşılığıysa Cennet. Muhtemelen yayınevide bunu kullanacaktır. Bu seriyle ilgiyi istediğim şeylerden biri ciltli çıkmasıydı fakat artık çok geç keşke ciltli olsaymış ama artık kaderime boyun eğdim yapacak bir şey yok. :( Seriyi okumak isteyenlere öneririm ama büyük bir beklentiyle başlamayın dediğim gibi güzel ama çok başarılı fantastik seriler varken buna tepkinizi bilemem ben yinede sevdim umarım Heaven en kısa zamanda çıkar. :)

0 yorum:

Yorum Gönder