Kitap İstiyorum!

17 Temmuz 2013 Çarşamba

| | |


         Çok kötü bir durumdayım. Okullar açıkken her ay mutlaka kitap alırdım yaz gelince daha fazla alırım deyip sevinmiştim. Ama öyle olmadı hediye almam gereken tam 8 arkadaşım var hepsi de çok yakın arkadaşım yani öyle takı tokayla yırtamam üstüne bir de adak adamıştım küçük kuzenlerime hediye alacağım bayramda diye adağımda kabul olduğuna göre ölüyorum demektir. :( Ben ayın 15'inde babamdan toplu para alıyorum şimdi elimde para var normalde hediye almam lazım ama sürekli hesap yapıyorum şimdiki paramla kitap alsam sonra bayramda para toplayıp üstüne Ağustos'un 15'indeki paramı da koyup hepsini aradan çıkarırım diyorum ama kendimi kandırıyorum. Çünkü o zaman 1 gün içinde herkese hediye almam lazım onada güvenemiyorum ya param yetmezse ya bulamazsam diyorum. Oooof oooof çok kötüyüm beeen :((

         Tabi birde görüyorum alışveriş yapanlara Okuoku bir sürü ayraç gönderiyor. ''Bende istiyoruuuum'' diye cırlıyorum haliyle bu işin içinden çıkamıyacağım galiba. Okumam gereken bir yığın kitabımın olması umrumda değil! Ben yeni kitaplar istiyorum!

0 yorum:

Yorum Gönder