Okumaya Başladım #4 Uyanış ve Savaş

11 Temmuz 2013 Perşembe

| | |
 



          Sonunda Vampir Günlükleri Serisi'ne başlıyorum. Beni bu seriyi almaya iten dizisini izlemem oldu tek kelimeyle mükemmel bir dizi, izlemek için birşeyler arayanlar tereddütsüz başlasın ben yeni sezonunun başlamasını çok ama çok çok büyük bir merakla bekliyorum aslında izlediğim şeyin aynısını okuma fikri beni başta uzak tutmuştu ama okuduğum yorumlardan anladığım kadarıyla diziyle kitap epey farklıymış benimde işime geldi tabii ki. Okuma hızımı arttıracağından eminim çünkü kışın 150 sayfasını falan bir akşamda okumuştum ama sonra bir baktımki yazılılarım başlıyor ve ben kendimi kaybetmek üzereyim üzülerek yarım bıraktım. Şimdi baştan başlayacağım umarım kısa zamanda bitiririm. Vampir Günlükleri'nden çok umutluyum, bakalım. :)

0 yorum:

Yorum Gönder