Yarım Bıraktım #1 Kırık Kalpler Tamircisi

11 Temmuz 2013 Perşembe

| | |





            Kırık Kalpler Tamircisi'ni yarım bırakmak zorunda kaldım çünkü kötü bir dönemden geçiyorum ne kitap okuyabiliyorum ne de başka bir şey yapabiliyorum gün boyu boş boş oturmaktan başka yaptığım bir şey yok. Kitap güzel veya kötü diyemeyeceğim zaten 3 sayfa falan okumuşumdur ancak. Yani yarım bırakmamın kitapla alakası yok benimle alakası var. Yeni karakterlere alışmamın zor olacağına karar verince en iyisi Hale Serisini devam ettireyim dedim ve Hades'e başladım başlarda bir köşeye atsamda bitirdim. Eski hızıma bir an önce kavuşmayı istiyorum umarım fazla uzun sürmez. Kırık Kalpler Tamircisi'ni okullar açılınca ve derslerden bunalınca okumaya karar verdim ve rafa kaldırdım ilk fırsatımda okumayı umut ediyorum.




0 yorum:

Yorum Gönder