Okudum #6 Öfke ve Karanlık Buluşma

29 Temmuz 2013 Pazartesi

| | |




          
                                 Herkese merhaba!

           1 haftadır yoktum blogumu yeni açmama rağmen çok ama çok özledim hemen bağlanmışım onu anladım. :D Bu 1 haftalık süreçte Öfke ve Karanlık Buluşma'yı bitirdim. Bu kitapta yine yine yine harikaydı gerçekten bazı yerlerinde çok şaşırdım oldukça sürükleyiciydi benim için aslında daha kısa sürede bitirirdim ama bu sene 11. sınıfa geçiyorum ve çok eksiğim var onları kapatmak için çalışmam gerekiyor 40 dakika dersin sonunda ancak 20 dakika kitap okuma izni verdim kendime umarım bu kararlılıkla devam ederim. :D Yine konudan saptım her neyse, kitabı nasıl anlatsam bilemiyorum gerçekten çok fazla olay çok fazla heyecan var bir sorun bitmeden öteki sorun başlıyorda denebilir ama bu benim için dert değil çünkü aslında böyle kitapları seviyorum.

           Birde şu var, kitapta Elena'nın yakın arkadaşlarından Meredith var ve ona gerçekten fazla yer verilmesine rağman dizide öyle bir karakter yok aslında var ama doktor kendisi arada sırada ortaya çıkıyor. Bu biraz kafamı kurcalasada kitap genel olarak çok iyiydi. Fazla beğendiiiiiiiiiim. :D

0 yorum:

Yorum Gönder